snart jul lov! ;D

Heeeeeeeej! dagen ahr vart okeey, började med engelska rätt slappt, sen no as tråkigt, mat, matte, svenska rätt slappt när man har lennart som släpper oss efter 10 min! sen tyska oförberett prov som gick as dåligt :/
kom hem och frös som fan för det var tio minus ute! gjorde julgodis med amma och sen satte jag ihop pepparkaks huset ;D har kollat handboll med och Sverige vann och är nu i semifinal ;D;D har även kollat Maria Wern precis as bra ;D sista avsnittet idag vilket var lite tråkigt! ska slappa lite nu innan det jag ska sova ;)

puss ;*



mitt julgodis ;D

Kommentarer
Postat av: Amirkjersti

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-03-18 @ 08:43:06
URL: http://amirkjersti.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0