samhäll, estet, hotell.....?????

Hej på er! ;) kvällen igår var mysig var med emelie, molly och jonna! sen skulle dom sova för dom skulle jobba idag så jag och emelie stack ut en stund! sen gick vi med in och slappa en stund, somnade väl vid halv 2 eller nått ;)
vaknade idag vid halv elva när min klocka ringde mför vi skulle till stan på gymnasiemässa! vi gick runt träffa lite roligt folk ;D men jag vet verkligen inte vad jag ska gå när det finns så mkt att välja på! men har iaf fått lite information. Vi drog också ner till stan och fixa lite saker! sen hem och hade lovat att hjälpa farmor att färga hennes hår så gjorde det! sen har jag bara vart hemma hela kvällen och ska vara det resten av den med ;D rätt skönt att bara vara hemma med mamma och pappa ibland! men ska kolla film nu!

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0