Nu blir det jul fint!

Heeeeeeeey!
kvällen igår va as skoj! jag och natalie hade damp och sprang runt med solglasögon i skällinge och gick typ ett varv runt sjön :O kom hem vid typ halv 12 och kollade på film eller vad man nu kan kalla det! sen snacka vi en stund innan vi somna!
vaknade idag vid kvart över 11 eller nått! låg och snacka en stund innna vi orkade gå upp och käka!
hon åkte typ hem precis och nu ska jag fixa mig lite och sen slå in dom sista julklapparna innan jag julpyntar med min bror ;D


puss :*


mycket snygga bilder på natalie!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Annie, dagen/kvällen igår va awesome. Vi hade sjukt roligt och vi måste göra om detta snart.

Du ska bara veta att du räddade mig verkligen igår och fick mig på bra humör, vänner som dig ska alla ha, du är guld värd gumman.

2010-12-22 @ 17:36:39
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0