mycket dålig uppdatering idag...

Heej på er!
vilken fin dag det har vart idag :D vaknade vid 11 för mammma väckte mig och frågade om vi skulle ta sparken runt sjön, så vi gjorde det vilket var väldigt mysigt även om inte sparken följde med hela vägen eftersom det var så mkt snö!
när jag kom hem följde jag med appa och handlade coh sen har jag hjälpt mamma hela eftermiddagen för dom skulle ha gäster, snäll jag är (a) nu i kväll har det väl inte hänt så mkt har suttit med brorsan och kollat tv! men nu tänkte jag att får väl blogga lite coh lägga upp bilderna sen igår (y


Hemma hos min syster!

Wilmas första jul och hon verkar tycka om det ;)


:*

Ett antal julklappar fick hon iaf!
jag hgade då köpt ett par rosa converse till henne som hon kommer bli så snygg i (y

snörena var väldigt roliga!

mamma och dotter! ;)

En väldigt rolig leksak tyckte wilma! (vilket även jag tyckte) xD

Tomten kom ju ockå vilket var väldigt tur!

Linnea :D

Felicia!

Ett armband som jag fick av min faster martina!

här är alla mina andra julklappar, förytom pengarna! men måste säga
att jag gillar min mormor som alltid virkar grytlappar till mig i olika
färger när jag blir stor kmr jag ha hur många färger som helst! xD

puss på denna julen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0