Lucia va nice (y

Heeeej! ;) bloggade inte igår för jag var i skolan i nästan 12 timamr :O vi började med lucia tåg på morgonen sen vanliga lektioner, fast dom var rätt slappa! man märker att det snart blir jul lov för vi gör typ inget (y sen efter skolan stanna jag ju kvar för vi skule ha lucia på kvällen för föräldrarna så vi bakade, rätt mysigt hade vi ändå! ;D sen började luciatåget igen och vi sjung lite fel och så men det var kul iaf! ;) sen fixa iordning efter åt och kom hem runt halv 9! satte mig vid teven och var helt slut xD

Denna dagen har vart cp xD var as trött i morse och kände verkligen inte för skola! kom dit och insåg att första lektionen på tisdagar alltid är slapp, livsviktigt! vi fick fika och gjorde hänga gubben slappare lektion finns knappt! ;D sen oförberett matteprov, mat. Matrasten var helt cp! jackor i trädet, vantar och kepsar på taket och sen nycklar och keps innne i gympasalen på nått annat konstigt tak så man knappt fick ner det (y men vi fick ner det och lärarna blev inte så arga iaf ;D sen engelska, so och avslutar med no där jag inte gjorde nånting för vi hade vikarie! hem och slappa och ska snart kolla handboll! ;D

puss :*











:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0