Kom precis hem!

Heej! kvällen igår va skoj kollade lite film, spelade spel och ägde på singstar! somnade väl vid 1 elelr nått och i morse vaknade jag och var inte lika förkyld längre! jag och natalie käka frukost och sen ut och åka snowracer ;D följde även med henne in till stan för att kolla kamer! sen kom mamma och hämtade mi, kom precis hem och ska snart käka lite sen packa för ikv ska jag till kusinerna!
måste ringa min syster med kom jag på!
så om du läser detta kan du väl ringa mig fall jag inte hört av mig! ;D


puss :*

Kommentarer
Postat av: Armanirene

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-03-18 @ 08:47:51
URL: http://armanirene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0