Helloj;D

har inte hunnit blogga innan nu, men dagen har vart rätt slapp gick upp vid halv 1 kolla tv sen ner tilll sjön med kusinerna;)
sen slappa lite till innan jag fixade mig coh åkte till rolfstorp och hämta emelie! åkte till skällinge en stund men det var inget kul där så vi åkte till rolfstorp igen träffa johan erik och nån som hette simon vi snacka med dom en stund sen kom amanda och gabbi ;) sen kom även elin en liten stund med! sen när dom dratt hem stack jag och emelie hem till hon och spela kort och bara myste ;* älskar dig tjejen!
nu ska jag lägga mig och läsa god natt ;D<3

Kommentarer
Postat av: Eirikrebekka

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:12:58
URL: http://eirikrebekka.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0