Frisk igen ;)

Hej har inte bloggat på jätte länge men är frisk nu iaf och va i skolan i torsdags och fredags. Det var la kul att komma tbx och träffa alla kompisar ;D men att börja plugga var inte lika roligt! HAr haft fullt upp efter skolan med skulle ju stå på skällinhge marknad med molly och simon på lördagen, så vi hade fullt uppp att fixa men der gick bra vi fcik sålt mkt;) 
sen har jag slappat och igår va jag hos syrran för hon fyller år idag Grattis till henne;D Fick god mat och tårta ;)

idag var det skola igen rätt slapp dag ändå;) vi tog skolfoto det blev väl som det blev! efter skolan var jag med emelie ;*
Nu är det fångarna på fortet så får väl dra mig tillbaka till soffan;)

ha det bra puss heej och godnatt orkar inte skriva det sen;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0