tjo;D<3

Hejsan hinner inte med och skriva så mkt nu på lovet har fullt upp!

I måndags red jag tidigt på morgonen sen hem och slappa lite sen åkte jag till kyrkan med Emelie fy fan vilken jävla gudtjänst as seg med tre dop och nattvard.
När jag kom hem va kusinerna här ;) och sen sov dom här ;)

I tisdags åkte jag först in till stan kolla synen för körkortstillståndet. Sne kolla jag konfa klänning hitta en fin ska köpa den på fredag ;) Sen åkte vi till ge kås hitta inte jätte mkt lite små saker. det var så mkt folk!
Sen när jag kom hem slappa jag lite sen kola tv ;)

Idag har jag ridit sen var jag ute och stutsade lite. Ikväll ska jag vara med Frida och Emelie ;D <3 (y

Nu sitter jag och Frida ovh väntar på Emelie som är väldigt seg ;) <3

ha det bra puss heel ;) (y <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0